Opis
Zbiór zadań wczesnoszkolny zawierający ćwiczenia mające na celu poszerzyć oraz utrwalić wiedzę przyrodniczą ucznia; kształtować umiejętności czytania i pisania, wykonywania obliczeń, usprawnić logiczne i analityczne myślenie, utrwalić ortografię, wzbogacić zasób słownictwa, trenować pamięć i koncentrację, a także percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową. Ponadto, pakiet aplikacji jest dwujęzyczny – kontent został opracowany pod kątem języka polskiego oraz angielskiego, co umożliwia rozwijanie kompetencji językowych u uczniów. W pakiecie przygotowano ponad 1700 pytań, a zadania matematyczne są generowane losowo w zakresie wybranego poziomu trudności. To kolekcja szesnastu interaktywnych aplikacji edukacyjnych, obsługiwanych przy użyciu pisaków świetlnych na podłodze interaktywnej z możliwością podziału obszaru pracy na dwie plansze. Aplikacje są atrakcyjną formą zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dla kogo jest przeznaczony? Dla dzieci w wieku od 6 lat. Pakiet aplikacji wpisuje się w potrzeby edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Aplikacje są przeznaczone również do wykorzystania podczas zajęć z języka angielskiego dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych. Jaki jest cel gry? Nabywanie nowych doświadczeń u dzieci, poznawanie nowych słów, utrwalanie pisowni trudniejszych wyrazów. Doskonalenie obliczeń w pamięci odbywa się tutaj poprzez odpowiednio zaprojektowane gry i ćwiczenia. Skacząca żaba pomaga nam trenować pamięć, pszczoła i biedronka motywują nas do poszukiwania dla nich właściwych ścieżek w labiryntach liczb i kształtów. Pośród kolorowych ilustracji ćwiczymy naszą percepcję wzrokową i umiejętność kategoryzowania postaci, przedmiotów, roślin i zwierząt. Podczas zabawy dowiadujemy się o środowiskach występowania różnych gatunków roślin, zwierząt. Na zegarze odczytujemy godziny i minuty i ćwiczymy zapis czasu na elektronicznym budziku. Arytmetyka jest tutaj pełna kolorów, a wyrazy nie są pustym napisem, bo towarzyszą im ilustracje. Składając wyrazy z sylab, oswajamy się szybciej z czytaniem, zaś grając w memory słowno-obrazkowe utrwalamy szybciej zapis wyrazów. Ponadto, wszystkie aplikacje zostały opracowane również pod kątem języka angielskiego, umożliwiając tym samym edukację językową dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych. Autorzy pakietu starali się odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym, koncentrując się przede wszystkim na wspieraniu sprawności intelektualnych, motorycznych i sensorycznych w czasie zorganizowanych bezpiecznych gier i zabaw. Na czym działa? Aplikacje przeznaczone są na podłogę interaktywną SmartFloor. Obsługiwane są za pomocą pisaków świetlnych. Obszar pracy na podłodze można podzielić na dwie interaktywne plansze, umożliwiając zabawę z aplikacjami większej liczbie dzieci jednocześnie. Pracując z wykorzystaniem aplikacji Ćwiczeniówki wczesnoszkolne, rozwijać można: Percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową; Myślenie logiczne i analityczne; Pamięć i koncentrację; Umiejętność czytania i rozumienia; Zasób słownictwa; Poprawną pisownię wyrazów; Umiejętność porządkowania liczb rosnąco i malejąco w zakresie liczbowym do 100; Umiejętność odczytywania godzin na zegarze, zapis czasu z formy analogowej na cyfrową; Sprawność obliczeniową w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia liczb w zakresie 100; Umiejętność symetrycznego odwzorowania obrazu; Znajomość różnych gatunków roślin, zwierząt oraz środowisk ich występowania. Zamów w pakiecie lub kup pojedynczo (kliknij wybrany link poniżej) Łączenie w pary słów o przeciwnych znaczeniach. Antonimy Łączenie ilustracji z nazwą poprzez odkrywanie zapamiętanych par kart. Gra pamięciowa Działania matematyczne w pamięci w zakresach: 20, 50 oraz 100. Kolorowa arytmetyka Przyporządkowywanie spadających wyrazów do odpowiednich kategorii. Kosze wyrazowe Uzupełnianie równania jedną z czterech podanych liczb. Różne działania w zakresie: 20, 50 oraz 100. Kwiatek matematyczny Wyznaczanie ścieżki po liczbach parzystych lub nieparzystych. Liczbowy labirynt Wyszukiwanie wyrazów w zbiorze, które są zbudowane tylko z określonych liter. Literowa łamigłówka Wyznaczanie trasy po figurach geometrycznych. Miodowy labirynt Tworzenie odbicia lustrzanego zadanego wzoru poprzez nanoszenie kolorów na puste pola. Obrazy symetryczne Pisownia wyrazów z trudnością ortograficzną. Ortografia Wyszukiwanie wszystkich pasujących obrazków w zbiorze zgodnie z poleceniem. Pasujące obrazki Porządkowanie dziewięciu liczb rosnąco lub malejąco w przedziale do 10 lub 100. Porządkowanie liczb Odtwarzanie z pamięci sekwencji skoków żaby. Ścieżka żaby Składanie z sylab wyrazu odpowiadającego ilustracji. Sylabowa układanka Łączenie w pary wyrazów o podobnych znaczeniach. Synonimy Zapis czasu z postaci analogowej na cyfrową. Zegar